Στις 8-10 Ιουλίου 2022, στo Πολιτιστικό Κέντρο της Νάξου, πραγματοποιήθηκε το Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI).
Στο συνέδριο αυτό το ΜΒΑ είχε έντονη παρουσία και συμμετοχή.
Πιο συγκεκριμένα, η απόφοιτός μας κ. Νεκταρία Αστρίνη και οι μεταπτυχιακές μας φοιτήτριες, κ. Αγγελική Πρασσά και κ. Αικατερίνη Βουζδούκα, παρουσίασαν εργασίες τους που ανέπτυξαν στο πλαίσιο του ΜΒΑ υπό την επίβλεψη των διδασκόντων μας, λαμβάνοντας ιδιαίτερα θετικά σχόλια για την για την ακαδημαϊκή ποιότητα και την επιστημονική αρτιότητα της δουλειάς τους!
Οι εργασίες που παρουσιάστηκαν ήταν οι εξής:
- Analysis of B2B social media content: A qualitative approach based on firm resources and capabilities.
Prassa Maria Aggela, Kilipiri Eleni, Papaioannou Eugenia, Hatzithomas Leonidas, Kakkos Nikolaos. - Hellenic Banks’ CSR in Culture and its evaluation by the public.
Astrini Nektaria, Kotzaivazoglou Iordanis, Papaioannou Eugenia, Assimakopoulos Costas, Nanos Ioannis. - Gig workers’ motivation and job satisfaction: the “Wolt” riders’ case study.
Vouzdouka Aikaterini, Papaioannou Eugenia, Nanos Ioannis.
Παράλληλα, διδάσκοντες του ΜΒΑ συμμετείχαν στην οργανωτική και στην επιστημονική επιτροπή του συνεδρίου, ενώ ένας εκ των τριών co-chairs ήταν ο Δρ. Σαρμανιώτης Χρήστος, Επίτιμος Καθηγητής του Διεθνούς Πανεπιστημίου της Ελλάδος και ιδρυτής του ΠΜΣ στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων (ΜΒΑ).
Συγχαρητήρια σε όλες και σε όλους!