Σαρμανιώτης Χρήστος

Σύντομο βιογραφικό

Ο Χρήστος Σαρμανιώτης είναι καθηγητής στο Tμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης και διευθυντής της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (πρώην Α.Β.Σ.Θ.) και συνέχισε τις σπουδές του στον Καναδά, όπου πήρε το Μεταπτυχιακό του στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (Μ.Β.Α) από το πανεπιστήμιο Concordia. Το 1991 καθομολογήθηκε διδάκτορας του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με αντικείμενο διατριβής στο μάρκετινγκ. Ο Χ. Σαρμανιώτης διαθέτει αξιόλογη επαγγελματική εμπειρία ως στέλεχος και σύμβουλος επιχειρήσεων. Επιπλέον έχει διδάξει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Μάρκετινγκ σε μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων που έχουν διοργανωθεί από επιχειρήσεις και άλλους φορείς. Τα αντικείμενα διδασκαλίας του είναι επιμέρους θέματα της Διοίκησης Επιχειρήσεων και του Μάρκετινγκ. Ο Χ. Σαρμανιώτης είναι συντάκτης πολλών άρθρων σε επιστημονικά περιοδικά και σε πρακτικά εθνικών και διεθνών συνεδρίων, έχει δε λάβει πολλές ετεροαναφορές. Είναι επίσης κριτής σε διάφορα επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια. Επιπρόσθετα είναι συγγραφέας του βιβλίου Μάνατζμεντ: Μια Ολοκληρωμένη Προσέγγιση, Εκδόσεις Ζυγός, 2012.

Στοιχεία επικοινωνίας

ΔΙΠΑΕ, Τμήμα Διοίκησης Οργανισμών, Μάρκετινγκ και Τουρισμού, Τ.Θ. 141, 57400 Σίνδος Θεσσαλονίκη
(+30) 2310 013245

xsarman@mkt.teithe.gr

xsarman.blogspot.com

Μαθήματα που διδάσκει στο ΜΒΑ

  • Α ΕΞΑΜΗΝΟ (103) ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • Β ΕΞΑΜΗΝΟ (203) ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ

Ενδεικτικές δημοσιεύσεις

  • Belidis, A., Sarmaniotis, C. and Samathrakis, V. (2005) “The Contribution of the European Regional Programs in Occupation: The Case of Central Macedonia”, New Medit, vol. IV, no.3, 32-37.
  • Stefanou, C.J., Sarmaniotis, C. and Stafila, A., “CRM and Customer-centric Knowledge Management: An Empirical Research”, Business Process Management Journal, 9(5), 617-634.